Ghosts of the Confederacy
Сезон 1, серия 1: Seven disparate men- each with his own dark secret- come together to save a Seminole Indian village from The Ghosts of the Confederacy, a ragtag group of renegade Confederate soldiers led by Colonel Emmett Reilly Anderson. The soldiers are originally looking for food and supplies, but change their objective when they discover the village has gold trinkets.