Ghosts, Part 2
S4, E6: [Season Finale] Morton works hard to win back Banks's approval and discovers Hexton is the biological father of murdered student Josh. The team traces the former undercover police officer to Gerald and Elaine Foster's house, but it's too late - Hexton has kidnapped lap-dancer Melanie. What will he reveal about Josh and Melanie, and the attack on club owner Liam?