S3, E12: Falcone places a hit on Gordon after learning that he shot Mario. Gordon and Bullock discover a follower of Jerome (recurring guest star Cameron Monaghan) who plans on bringing him back to life. Meanwhile Penguin spirals out of control before the biggest television interview of his Mayoral career; and Bruce and Selina deal with her mother's return to Gotham. Guest star Paul Reubens returns as Elijah Van Dahl.