Ghostwriter
S1, E14: When Sasappis offers to help Sam complete the B&B website so they can start taking reservations, they butt heads over the creative direction. Also, Pete bonds with Jay over basketball until Jay makes a new living friend, and Flower attempts to be Pete’s new basketball buddy.