Giants vs. Dwarves
S2, E5: Galavant is fed up with Richard after he trades the Jewel of Valencia for a dragon and travels to find the giants on his own. They are not at all what he expected but are willing to help under one condition – he must help them defeat the dwarves. Gareth tells Sid about his feelings for Madalena. Sid warns Gareth against confessing his feelings, but he is determined, which ultimately leads to a dangerous situation for one of the men. Woodworm sends Isabella to Princess Jubilee's palace to hand deliver her invitation to her wedding.