Gina's Story
S8, E5: Gina and wife Beth live with Gina's mom but don't have her support. She and Gina's sister blame Beth for Gina's spiraling weight problem. Now it will take all Gina's will to leave home for Houston to get Dr. Now's help, to save her life and her marriage.