Ging Gang Goolie
S3, E6: After being detained in Washington by Daugherty's henchmen, Nucky approaches his onetime nemesis, Esther Randolph, and later entertains an intriguing proposition from Gaston Means. In Atlantic City, Margaret copes with Teddy's demons while Owen investigates a suspicious fire; Gillian feuds with Lucky and finds a surrogate for Jimmy; and Richard connects with a pugilistic vet named Paul Sagorsky and his daughter, Julia.