S2, E5: Lana, Kyle and Sarah prepare for Sarah’s quinceañera, but things don’t end up going as smoothly as they had hoped. Clark finds himself struggling with feelings of guilt about what happened to John Irons, and Lois worries that she might have been wrong about Ally (recurring guest star RYA KIHLSTEDT). Meanwhile, Jonathan learns that his grandfather is planning to train Jordan. Lastly, Chrissy goes searching for the truth about Lois.