Girls Without Their Armor
S1, E5: Mio realizes how she truly feels about jousting and decides to participate in the summer tournament! Celia, the student council president, invites Mio to have tea with her so she can see how Mio really feels about jousting. After having her entry accepted, Mio goes to visit Noel's house with Takahiro. They meet Noel's younger sister who is confined to a wheelchair, Mireille. Takahiro and Mio learn about why Noel really wants to participate in the summer tournament...