Git'er Done
S1, E5: Fourth quarter belongs to us -- With the Arnett Mead game just days away, Ray 'Voodoo' Tatum (guest star Aldis Hodge) proves he may not be the leader the team needs as he clashes with stressed out Coach Taylor (Kyle Chandler) and fellow players alike. Meanwhile, Lyla Garrity (Minka Kelly) hates herself even more as her secret relationship with Tim Riggins (Taylor Kitsch) continues. Tyra Collette (Adrianne Palicki) reveals her sensitive side when she falls for Connor Hayes (guest star Patrick J. Adams), a young businessman from Los Angeles. First-string quarterback, Jason Street (Scott Porter), shows signs of renewed life when his new roommate Herc (guest star Steve Rankin), an ex-Olympian quadriplegic, introduces him to a quad-rugby game called "Murderball." Emotions run high as Riggins and Jason reunite for the first time since the accident when the entire Panther team visits him at rehab on their way to the big game. With backup Matt Saracen (Zach Gilford) on the bench and Voodoo leading the team, Coach Taylor worries that he and his family could be packing their bags with a loss tonight to Arnett Mead.