Give It a Rest
S1, E102: Abba, Eema, and Abby start their Shabbat preparations too late and find themselves without fire or food once shabbat starts. Stuck in a dark, cold house without anything but veggies to eat, Abba and Eema take the opportunity to explain the meaning of Shabbat and start some new traditions on this day of rest.