Give Me Strength
S1, E3: Misty Harris struggles for her life at the hands of her ex-boyfriend. Her repeated attempts to fight him off and run from house prove fruitless. As a last resort, Misty ends up in her bathroom prepared to use whatever it takes to save herself.