S2, E6: Geeky biochemical engineering Ph.D. student Amina Hussein becomes the unlikely lead guitarist of Lady Parts, an all-female Muslim punk band on a mission to get a proper gig. Saira, the band's fierce and enigmatic frontwoman, sees something in Amina the others can't. Saira leverages Amina's desperation to find a husband and offers to set her up with potential matches if she agrees to join. Torn between her straitlaced university friends and members of Lady Parts, Amina tries to find her voice.