Misfit Garage Gleams with a Sunliner
S5, E7: The garage steps up their game by acquiring both a rare 1960 Ford Sunliner Convertible and a 1984 Ferrari 400i V12, but when the bodywork goes over budget and over schedule on the Sunliner, Thomas must flip the Ferrari to keep the build going.