Global Relief
S3, E19: When warring rebel groups threaten Elizabeth's Somalian food relief efforts and kidnap an American aide there, she reluctantly considers asking a notorious Russian arms dealer for help. Also, Henry is blindsided when he is taken off the VFF doomsday cult case, and Alison and Stevie await their college acceptances. John Cullum guest stars. (TV-14 L, V)