시즌 5, 에피소드 5: From his travels, Norman Reedus has discovered it's the people who make the journey. He looks back on those he's met and the lessons he's learned throughout the world with guests Jeffrey Dean Morgan, Melissa McBride, Ryan Hurst and Milo Ventimiglia.