Go Bulldogs!
시즌 7, 에피소드 6: After Christopher (recurring guest star DAVID SUTCLIFFE) persuades Lorelai to visit Rory at Yale during Parents' Weekend, Lorelai is surprised to find that Richard and Emily are also there. Trying to impress Rory's co-workers at the Yale Daily News, Christopher invites them to an expensive lunch, where they all drink too much. The meal ends abruptly when Rory insists that everyone has to leave and cover a breaking story. Meanwhile, Luke meets April's (recurring guest star VANESSA MARANO) swimming coach, who convinces him to take her adult swimming class. When the coach flirts with him, Luke asks her out on a date.