Go Eat Worms
S1, E4: Lucas aspires to be a daredevil, just like his dad used to be, but his reckless stunts make people nervous and they often result in broken bones and damaged property. At the Halloween party, he finds some worms at the Biddle House and he takes them home with him. He soon learns these aren't just regular worms.