Go Greek: Steve-O and Margaret Cho
S1, E9: Lisa transforms her olive grove for a trip to Greece - complete with a ten-dish feast and an Olympic game. Fearless guests Steve-O and Margaret Cho serve up unexpected moments, like an impromptu BDSM lesson and highly inappropriate temporary tattoos.