Go Green Or Go Home
시즌 1, 에피소드 5: The repercussions of Carnival end up bringing positive financial results for the government. But the good news ends here, as young environmentalists protest to end the auction. With raging protests and her friendship with Nanda shaken, Fefê faces the biggest crisis of both her government and her life so far.