Go
S3, E15: As the wildfire approaches, everyone must evacuate. Nancy tells her family to pack up, while Conrad and Heylia must say goodbye to the growhouse. The authorities question Sullivan and Celia, while Shane continues to ask Nancy about Pittsburgh. As Andy deals at the evacuation center, Silas realizes the truth about Tara.