Goddess of the Dining Terrace
시즌 1, 에피소드 1: In Kyoto, humans, tanuki, and tengu live side-by-side. The Shimogamo family's father, the head of tanuki society, was mysteriously cooked into a stew. He left behind four sons who are now happily living with their mother.