God's Eye
S2, E13: Separated from the team and haunted by vivid hallucinations of his daughter, Dani, an injured and increasingly desperate Doctor Rosen seeks a final confrontation with Alpha leader Stanton Parish. Meanwhile the team battles both the clock and their own mutual distrust to thwart Parish's deadly plans.