Going Down? Only With a Bang!
S4, E3: If we’re going down, let’s go down fighting! The third episode starts with a yellow card. Luellem brings the Gen Z’s Preta Nova, and Júlia puts everyone in a dangerous game. War atmosphere: Porchat brings a guest who drops like a grenade: more cards or elimination?