Going Mobile
시즌 17, 에피소드 3: After the body of a Marine Lieutenant is found hidden under an 18-wheeler, the NCIS team tracks the vehicle's previous locations to pinpoint the crime scene and suspect. Also, Sloane encourages the team to sit down and talk about Ziva's recent reappearance.