S5, E2: John and Zack head to Indiana to help a contractor, Jim, repair a broken relationship with his daughter Stephanie by giving her the tiny house of her dreams. Stephanie insists she wants to go tiny, but her large shoe collection and shopaholic ways tell a different story. John and Zack take on the challenge of helping Jim build a high-end mini home so this estranged family can reconnect.