Going to War
시즌 7, 에피소드 2: Firehouse 51 is faced with a daunting challenge when an out of control blaze consumes a 15-story apartment complex, trapping victims on the top floors. Complicating the rapidly escalating situation, members soon discover that someone close to home may be one of the trapped victims.