Golden Cabin
S1, E6: Alex and Kevin strike a risky deal with claim owners Jerry and Martha. The pair offer to renovate the couple's rundown 30-year-old cabin, but if the land isn't profitable, they will have to negotiate a deal that will make their investment worth it.