New Girl Goldmine
S4, E7: Nick pretends to be gay to make his status as Jess’ “ex” less of an issue to her new beau. To Coach’s annoyance, Winston works his “Long Game” on their attractive neighbors, Michelle and Viv. Meanwhile, Schmidt panics when Cece considers having a breast reduction.