Gone Fishin'
S19, E1: When Fin (Ice T) crosses international borders to catch a fugitive rapist, a political tug of war derails Barba's (Raúl Esparza) legal case. Meanwhile, shocking allegations against Benson (Mariska Hargitay) lead to the return of an old friend.