Gone Smooth
S1, E3: Eph and Nora fight to save Captain Redfern’s life before coming face-to-face with the horrifying effects of the virus. A spike in rat attacks signals Fet that something inexplicable is happening deep below the city. Released from jail, Setrakian begins his own merciless plan to stop the spread of the disease.