Good Intentions
S5, E7: Hill's recovery leads to renewed friction between Redding and Morales, Alvarez gets his wish as the 'Man's Best Friend' program is finished and Meehan presents some revolutionary ideas to help Cyril. Meanwhile, Beecher's attempt to help Guenzel doesn't work as planned and Martinez seems close to spilling the beans about Brass.