Good Morning, Ms. Elf.
S1, E1: Average salaryman Kitase Kazuhiro's hobby is sleeping. In his dreams, he visits a fantasy world where he adventures with an elf he's befriended named Marie. But one day when he wakes, the girl he's only seen in his dreams is there beside him!