Good People on Both Sides
Сезон 6, серия 2: A detail from Kent’s widow Alicia leads Bosch and the FBI to suspect a group of Sovereign citizens in connection to the stolen radioactive cesium and Overlook murder, but they clash over tactics, causing a deadly standoff. Maddie finds a puzzling omission in a trial transcript and Detective Vega is uncomfortable to learn she’s Billets’ ‘teacher’s pet.’