Goodbye, Cliff Barnes
시즌 5, 에피소드 26: Cliff is devastated by Sue Ellen's return to J.R. and when Afton visits him she makes a shocking discovery. Bobby comes clean and reveals Christopher's true parentage to Pam. Clayton makes a return to Southfork and Lucy admits to a terrible secret.