Goodbye Kitty
시즌 5, 에피소드 3: Stevie goes into shock when he's told Kitty divorced Abe; Reese gets caught up in the hot-and-heavy entries in a diary, unaware it belongs to Lois; Otto and Francis have to put down an old horse; Dewey finds he likes the taste of baby food.