Goodbye Stranger
S8, E17: Castiel reappears in Sam and Dean's life and tells them Crowley has unleashed several demons into a small town. The demons are looking for Lucifer's Crypt, which holds a valuable asset, but Castiel lies to Sam and Dean about what it is. While interrogating a demon, the three discover Crowley has been torturing Meg (guest star Rachel Miner), who knows the exact location of the crypt. Sam and Meg fight to hold Crowley off while Dean and Castiel go in search of the crypt.