Goodbye
S3, E22: In the Season Three finale, graduation is finally here, as McKinley High’s class of 2012 looks to the past and present, while contemplating the future. Musical performances include “Forever Young”, “I’ll Remember”, “In My Life”, “You Get What You Give”, “Glory Days” and “Roots Before Branches”.