Goofy's Bird
S1, E3: Goofy finds a lost Baby Bird, and Mickey helps him bring it back home to his mommy in the Forest. En route, they feed the baby bird Blueberries and keep her warm with a Blanket, they use a Slide to get down the side of a cliff, and Goofy hops on a Pogo Stick to take the baby bird all the way up to his mommy in the Tallest Tree.