Gortimer vs. the Frog of Ultimate Doom
Сезон 1, серия 1: On the hottest day of summer, Gortimer and his two best friends, Mel and Ranger, discover a way to end the heat by solving a mystery involving an intimidating neighbor and an even more intimidating frog.