Hannah Montana Got to Get Her Out of My House
S3, E27: When Lilly loses her new job at the mall, Miley helps her out by suggesting she become the Stewart housekeeper. When Lilly's overzealousness to keep things spotless drives Miley and Jackson crazy, they devise a plan to get Lilly's old job back.