Got to Kill My Step-Dad
S6, E1: When teenager Randy Baggett can't take any more of his abusive stepfather, he gets help from a friend and they beat and choke him to death. Two years later, Randy gets locked up, but he escapes twice, keeping police and detectives on their toes.