Gotta Be Crooked to Get Along in a Crooked World
S3, E7: With Father Jun badly injured, Young Jun strains to keep up with his increasing outbursts. As Leary struggles to smooth over rising working-class tensions, Buckley is presented with a lofty proposition. Meanwhile, Yan Mi reveals a secret, and Mai Ling extends an invitation.