GottaHaveIt
S1, E1: No longer wanting to be defined by her childhood illness, Joanna gets her dream job as a host on the home shopping channel SVN. But when her first broadcast doesn’t go as planned, Joanna makes a bold choice to save her fate at the network. Season premiere.