S1, E3: In 'Reportajes de A Derberaz' we will investigate the case of 'Hipopito'. The new section 'Cocinando con Toño' starts successfully in the channel of XH DRBZ. A funny ad of the interactive doll Derbez suddenly appears in the channel.