Grades of Wrath
S2, E11: Convinced his first art-school assignment is a masterpiece, Franco is shocked when he receives a below-average grade and his unimpressed professor asks for a do-over. Also, Arthur becomes determined to discover the true identity of the customer who dared give his shop's coffee a negative online review.