Graduation, Adventures, Color of the Future
시즌 1, 에피소드 6: Graduation is finally here, and everyone is ready to move on as Miou decides her future career, and Haruki is ready to embark on a new adventure. But before that, will Haruki and Miou's ten centimeter gap finally close?