Graduation
S4, E1: An intense focus on the formative years of Martin Luther King, Jr. and Malcolm X and their experiences and relationships as young children and teens that shape and influence the iconic figures they would become. Malcolm’s release from prison and King’s graduation from Boston University begin their respective journeys that will one day change the nation, but also begin a budding rivalry.