Сезон 2, серия 9: When Sonny overhears Grady's older brother, Grant, teasing him about not having a girlfriend, she jumps in and says she's Grady's girlfriend. With Grady hanging out with Sonny, Nico decides to convince Chad to take him on as his sidekick.