S1, E5: Kate and Cam play hide and seek in Swifts, one of the grandest old mansions in Australia, and celebrate the sumptuous and ornate details of the most expensive private restoration in Sydney. Renovation fantasies go wild in a haunted gothic mansion, a fabulous mid-century masterpiece, and one of the wonders of the world in a backyard.